December 2024, Aalsmeer
Artikel 1 – Doel van de Klachtenregeling
Deze klachtenregeling heeft tot doel om klachten van deelnemers op een zorgvuldige, vertrouwelijke en effectieve wijze af te handelen.
Artikel 2 – Openbaarheid en Toegankelijkheid
De klachtenregeling is openbaar en beschikbaar via onze website. Informatie over de klachtenprocedure wordt verstrekt op de website.
Artikel 3 – Procedure voor Indiening van Klachten
- Een klacht kan schriftelijk of per e-mail worden ingediend via info@simflying.nl t.a.v. Toby Enzerink.
- De klacht moet voorzien zijn van:
- Naam en contactgegevens van de klager;
- Omschrijving van de klacht;
- Betrokken training en eventueel relevante data.
Artikel 4 – Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Alleen de direct betrokkenen krijgen toegang tot de informatie.
Artikel 5 – Reactietermijnen
- Een ontvangstbevestiging wordt binnen 7 werkdagen verstuurd.
- Binnen 4 weken na ontvangst wordt inhoudelijk gereageerd en ontvangt u het voorstel voor afhandeling van uw klacht. Indien meer tijd nodig is, wordt de klager hiervan op de hoogte gesteld met een indicatie van de verwachte termijn.
Artikel 6 – Afhandeling van Klachten
- De klachtenfunctionaris onderzoekt de klacht en betrekt hierbij relevante partijen.
- De uitkomst wordt schriftelijk medegedeeld aan de klager.
Artikel 7 – Beroepsmogelijkheid
- Indien de klager niet tevreden is met de afhandeling, kan deze in beroep gaan bij een onafhankelijke derde.
- De onafhankelijke derde wordt in de klachtenregeling benoemd en is een partij die bindend advies uitbrengt.
- SimFlying respecteert het bindend advies en handelt eventuele consequenties snel af.
Artikel 8 – Registratie en Bewaartermijn
- Alle klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd.
- De registraties worden 5 jaar bewaard.