December 2024, Aalsmeer

Artikel 1 – Doel van de Klachtenregeling
Deze klachtenregeling heeft tot doel om klachten van deelnemers op een zorgvuldige, vertrouwelijke en effectieve wijze af te handelen.

Artikel 2 – Openbaarheid en Toegankelijkheid
De klachtenregeling is openbaar en beschikbaar via onze website. Informatie over de klachtenprocedure wordt verstrekt op de website.

Artikel 3 – Procedure voor Indiening van Klachten

  1. Een klacht kan schriftelijk of per e-mail worden ingediend via info@simflying.nl t.a.v. Toby Enzerink.
  2. De klacht moet voorzien zijn van:
    • Naam en contactgegevens van de klager;
    • Omschrijving van de klacht;
    • Betrokken training en eventueel relevante data.

Artikel 4 – Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Alleen de direct betrokkenen krijgen toegang tot de informatie.

Artikel 5 – Reactietermijnen

  1. Een ontvangstbevestiging wordt binnen 7 werkdagen verstuurd.
  2. Binnen 4 weken na ontvangst wordt inhoudelijk gereageerd en ontvangt u het voorstel voor afhandeling van uw klacht. Indien meer tijd nodig is, wordt de klager hiervan op de hoogte gesteld met een indicatie van de verwachte termijn.

Artikel 6 – Afhandeling van Klachten

  1. De klachtenfunctionaris onderzoekt de klacht en betrekt hierbij relevante partijen.
  2. De uitkomst wordt schriftelijk medegedeeld aan de klager.

Artikel 7 – Beroepsmogelijkheid

  1. Indien de klager niet tevreden is met de afhandeling, kan deze in beroep gaan bij een onafhankelijke derde.
  2. De onafhankelijke derde wordt in de klachtenregeling benoemd en is een partij die bindend advies uitbrengt.
  3. SimFlying respecteert het bindend advies en handelt eventuele consequenties snel af.

Artikel 8 – Registratie en Bewaartermijn

  1. Alle klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd.
  2. De registraties worden 5 jaar bewaard.